|
Nowy napęd cieszy nie tylko oko ale też ucho |
W ubiegłym roku do
Rumunii pojechałem na totalnym spontanie, tyczyło się to również przygotowania motcykla, którego w zasadzie w ogóle nie było. W tym roku Trampka czeka zdecydowanie dłuższy i trudniejszy wyjazd w związku z czym należy mu trochę czasu poświęcić. Do tej pory zaliczył już synchro gaźników i regulację zaworów. Wymieniony został także tylny amortyzator oraz zregenerowany kranik.
Kilka dni temu w końcu wymieniłem (przy ogromnej pomocy Jeiviego) łożysko tylnego koła, które jak się okazało zamieniło sie już w grzechotkę, a także mocno wyekspoloatowany napęd. Ta ostatnia zmiana diametralnie wpłynęła na jakość jazdy, nowego łańcucha praktycznie nie słychać, podczas gdy poprzedni generował już bardzo nieprzyjemne dźwięki. Przed Trampkiem jeszcze profilaktyczna wymiana przednich łożysk, obucie w nowe opony, wymiana oleju i filtra no i sprawdzenie czy wszystko jest na miejscu i dobrze się trzyma.
|
Zabieramy sie za wymianę łożysk tylnego koła, wisi jeszcze stary łańcuch |
|
Prace serwisowe pozły gładko dzięki pomocy Jeiviego |
|
Łożysko zębatki sprawiło trochę problemów ale spodziewaliśmy się więcej |
|
Stare łożyska były w kiepskim stanie |
|
Tylne koło dawno nie było tak czyste |
|
Nowa zębatka już z nowym łożyskiem |
|
Profesjonalny warsztat |
|
Strategiczny punkt Transalpa - wałek zdawcz - dobrze się przekonać, że jest w idealnym stanie |
|
Nowe łożyska i nowa zębatka, tylne koło gotowe do montażu |
A kiedy dokładnie startujecie ?
OdpowiedzUsuńNa dzień dzisiejszy 7 września. A Wy?
UsuńMy ruszamy w sierpniu po 15-tym
Usuń